Friday, May 1, 2009

berpeluh satu badan

Hi All..
Selamat Hari Pekerja. 1 Mei 2009, besides, happy birthday to Metra Syahril Mohamed yang menyambut hari lahir ke 19 tahun.. ( hahahah giler 19)

Actually this entry bukan aku mau citer ttg hari pekerja pon, tp ada la sikit kan.. yang amat menyedihkan, dalam kesibukan pekerja-pekerja lain melayani hari cuti yang indah sambil masih tdo lagi. aku dah berada di opis.

Sambil update this entry d opis.. ya la.. before aku lupa. better aku post something for u all to read kan.

Tapi apa yang penting, semalam n kelmarin aku dapat double off, walaupun aku request double off untuk 2 n 3 Mei, tp hanya dapat pada 29 n 30 April. so sad:(

Semalam juga i went satu restuarant n Sauna di Jalan Gombak. It was recomanded by one of my fren kt kosmo yang selalu berkunjung ke sauna tersebut. It was a nice n cool place i think.. mana inda nya, u can sauna, u can eat, hang out, got cyber cafe.. n aku pon berangan la bersauna di tingkat atas no bilik 3. Meanwhile aku pun start berangan nak buat party di rest tuh! hahahh

Dalam bilik itu, ada 2 anak bilik, 1 restroom, 1 pantry, n living room. so cool la.. aku masa 1st time pergi, terpegun ngan susun atur kawasan tuh. serius aku cakap beb! Dalam 2 anak bilik tu, terdapat satu bilik untuk sauna, n satu bilik lagi mcm tmpt massage ; tp as wat i knew, massage service this not provided lagi di situ (ini apa yg aku tnya onwer or the place la kan)

So, i masuk teh sauna room, let the girl setting the time n tempeture, open the music n gimme some magazines.. after she went out, aku pon tukar la baju, bogel hehheh tak la.. hanya bertuala warna merah lagi.

dalam masa 8 minit pertama xrasa peluh aku kuar, then aku think this things not working at all. tp bila berganjak ke minit ke-10. peluh mula menitik di dada. (so sweet) n im really sweating. macam mandi peluh la aku cakap kau! actually, the sauna service have been setted 45 minutes per section. so bayangkan 45 minit aku dalam tuh, sambil peluh jantan i ni menitik di atas permukaan majalah yang ku baca. hahahhah

I was wonderful place la. serius guys u should go.. fyi, harga untuk sekali sauna RM25 tp ada package menarik. byr RM100 dapat 5 kali session (Jimat RM25) Besides, aktiviti ini menurut kawan aku yang memperkenalkan aku kepada tempat itu, ia merupakan cara yang baik untuk `mengurangkan' berat badan... tuh yang aku beriya2.

ok la all. i got to go.. nak call peg forensik PDRM jap. sebab ada interviu gaya polis.

p/s aku x sempat nk snap2 pix kt sauna tuh, takut kene carut kan.. tp aku bagi website dia. so korang bleh la layari utk mengetahui lebih lanjut!

http://www.lechateaudepuah.com/

No comments: