Monday, February 18, 2008

Hari-Hari Aku Part 1....

hye all... lama rasanya nda update anything kan.. bukan teda masa.. cuma busy n aku blom biasa lagi mau memblogging d pc CRIME desk ni...

al-maklum la.. new enviroment, new teammate, new BOS!! ok la.. hari ni n semlm aku dapat off.. (double off la) nda sangka juga my new bos bagi double off.. huhu.

nak di jadikan cerita.. pelbagai perasaan (takut, bimbang, cemas face me lately). ya ;la.. aku dah tuka new desk .. baru jak aku sesuaikan diri ngan news desk tiba2 aku kene tukar.. tp i'll take it as one of my valuable experience la.. kan.. (walaupun sedapkan hati..) hahhaha

hari pertama d crime pada jumaat lepas. aku follow senior reporter pergi cover pembukaan balai polis baru di alam damai.. now, i tried to be good with all the reporter dr pelbagai company kerana aku akan selalu jumpa dorg lepas ni.. berhubungan baik dengan polis-polis di semua ibu pejabat polis. dalam crime desk ni banyak dugaan dan cabarannya.. tension, stress. ya la.. news datang on the spot. so i need to be ready all the time..
just click here Balai Polis Alam Damai...

ok la.. hari kedua aku d crime, aku pegi cover perhimpunan hindraf hari sabtu lalu.. huhu.. pegi pon ngan senior reporter abg shaq.. abg shaq seorang yang baik.. willing to help me, n friendly.. hehheh kitorang dr kul 8 pagi park d bukit aman, then menapak pegi dtaran merdeka n lrt msjid jamek. huhu.. penat tu mmg la penat.. almost 7 hours kami tunggu.. after that, ketua polis kl ckp dier xnk buat pc n ask his PRO buat statemnt n akan fax ke opis.. so i just wait 4 da statement jew la di opis. pastu kul 8 mlm ketua polis plak nak buat pc kt IPK kl. cos nak bagitau the exact figure ttg tangkapan penyokong hindraf.. so i ngan shaq pegi la..

ok la.. aku pon malas mau citer panjang2 lagi about pertukaran aku ni.. just wait n see jak next challenge yng aku akan hadapi..

valentine kali ini aku smbut dengan suasana yang kureng baik.. kerana hari valentine tuh la aku dpt tau aku kene tukar desk. tp aku ada request seseorang belikan aku cd ungu for valentine punya give. hahahh at last.. dpt juga aku w/pun cd tuh teda di tower record klcc..
best tau.. aku beli pon pasal aku mau dgr lagu cinta dlm hati.. hahahha TQ syg..

I syg u tau.. heheheh

ok la..

bersambung.....

No comments: