Thursday, January 29, 2009

Kawan & kemalangan

hi dear...
sory for quite long time x update anything kan..
actually byk story mory aku mau cerita tp malas mau menaip bah. sudah la keje pun menaip..
mau update pun menaip gak..

ok la.. aku sedari aku mempunyai masalah. jiwa kacau. tekanan kerja yang aku rasa kenapa banyak sgt tekanan. tp alhamdulillah kerja aku dapa atasi dengan baik dan berkesan. wpn ada afew story aku mcm gampang kan..
hehehheh tidak di nafikan itu semua.

bila berbicara pasal kawan, mesti ada sesuatu yang pasti kita ingat. aku punyai ramai kawan (juga musuh) antara byk2 aku selalu share masalah aku ngan Azim. tp selain drpd Azim ada lagi seorang kawan yg mmg aku syg. he meant alot to me..

we had a conversation just now about life, love, any everything. apa yang membuatkan aku touching bila masing-masing luahkan perasaan. masing-masing mempercayai satu dgn yang lain.
thanks 4 da trust.

Teman : sim aku perlukan sesoeorang untuk luahkan apa yg aku rasa, aku rasa diri aku ni dipermainkan, aku rasa nak enjoy,"

Teman: Sim ko rasa klu aku mabuk n minum arak semua masalah ni akan selesai ke?

Assim: ko ingat dengan mabuk boleh selesaikan masalah ke?? jgn jebakkan diri ko.. pls.

heheheh baik kan aku.. ( aku ni wpn mulut jahat n selalu buat muka, tp hati nurani baik.. ) angkat bakul uols..

thanks 4 the nice conversation Fad. dan teman yang aku maksudkan ialah Fadly Khamis

Me & Fad

Me & Fad again..
(gambar lama-lama)

Sebelum aku post this entry. aku mengalami kemalangan kecil hingga menyebabkan kaki aku bergegar.. ketakutan.. nasib baik hanya scratch skit jew. n penunggang motosikal tuh pun x la serius sgt.

Pwhhhhhhhh ;) penat aku.. terkejut la tiba2 satu bunyi ku dr arah blakang kereja aku.. bila ak tgk dr cermin sisi kiri aku nampak satu motorsikal sama seorang penunggang.
aku pun terus keluar n pergi tmpat org tuh, tnya keadaan dia.. angkatkan motorsikal sebab kaki dia terhimpit moto tuh.

pastu tu tlg hantar dia pegi klinik berdekatan iaitu klinik leela ratos. alhamdulillah aku rasa cukup la tangunggjawab aku wpn aku sepatutnya marah dengan apa yang berlaku.

ok la..
penat udah aku.. mau mandi ni..

take care..
Cheers,

2 comments:

Lyn Yusoff said...

asim...
baik sungguh hati mu ini erkk..
dlm keadaan terkejut pun masih mampu menolong orng yg dlm kesusahan.. bagus2..

so kaki camner?? dah ok ker??
get well soon k sayang..
muuahhhh :)

shafizanjohari said...

aku nak balik kampung. dah dua bulan aku x balik!!