Sunday, April 20, 2008

Bekerja. kerja dan sentiasa kerja

hari ahad hari untuk berehat.. tp itu ada rutin harian ku dulu.. kini ahad or sabtu aku tetap keje..
tidak kira sama ada ahad or sabtu. either one la. tp aku lagi suka cuti ahad cos mind setting org ahad ialah hari untuk beristirehat.

ntah la.. sebenarnya aku teda apa mau update. tp aku saja mau blogging. bosan. story dah buat tinggal tunggu kene check n release jak. erm.. bukan pun banyak story. tp ntah la.. bos aku nda mau check dulu so terima jak la..

bosan+bosan+bosan tahap gaban..

hari ni aku mau balik awal pon nda dpt. cos yang kerja hanya dua orang jak. so nobody will replace me if m back early. damn it. ntah la.. rasa mcm mau tgk wyg. lone ranger! heheheh

BTW, jumaat malam lepas aku ngan hafiz anjing, ada buat aktiviti malam.. satu aktiviti baru.. kalau selalu org buat tagline 'Sepetang bersama Assim + Hafiz'. tp tunggu ja next entry `'Malam yang suram Bersama Assim + Hafiz'.

watch out... bye

Cheers,

p/s i miss u nana

No comments: