Saturday, April 26, 2008

Pls do not hate me!

bila kita rasa kita perlukan org itu, org itu seperti jauh dari kita. bila kita cuba untuk memberikannya waktu untuk memahami diri kita vice versa; waktu itu seperti tidak dihargai.

kita selalu sanggup lakukan apa saja untuk buat org yang kita sayang berasa senang dengan kita. biarpun ia memakan diri sendiri. for me, aku selalu ajar praong untuk pentingkan diri sendiri dulu baru pikir tentang diri org lain, tapi hakikatnya aku yang kalah. ok la.. stop!

hari ni aku keje, ada asgmnt di IPD subang Jaya kul 7.45, i woke up around 6.15, then bersiap cos i dont know where da IPD is. tuh yang bosan kan kalu nda tau.

btw, last nite, unwanted people was calling me. at the first place, i rejected the call. i ignored it. cos aku rasa teda gunanya aku mau angkat phone dia. dia yang aku maksudkan ialah dia yang dlm my previous entry. aku harap ko nda benci aku..

i just away from u just awhile. relex when tyme comes.. dan itulah erti persahabatan kita. tp aku tetap malas mau layan ko..

anyways, i miss my new fren.. my senior.. i hope u get a better rest in PD.. miss u buddy!
why u r not text me today? im waintin tau!

ok la.. aku pon nda tau apa yang aku ckp. tp aku bosan. rasa nda sabar jak mau balik.. uma cpt la dtg...........

p/s miss my family too!~

No comments: