Sunday, March 23, 2008

Bad Day I think???

sory for the late info to u all..

last friday, i asked my bos to check my story quickly, cos i intend to go to clinic for a few check up..

so i texted my cousin Farah to fetch me somewhere n bring me to the clinic.. this is Farah n me



so we decide to meet at Masjid Jamek LRT star station.

mau dijadikan cerita, dalam aku menuruni tangga star tuh dengan kapasiti manusia yang amat ramai. so aku ikut la tanya yang manual not ecscalator, so dalam kesibukan org berlumba-lumba mahu pulang, ada sorg org gila memberontak lalu berlari di tgh2 tangga.. so aku yang inda dapat mau elak terpelecok dan terseliuh la kaki aku..

i cant walk. mmg sakit bangetttttttttt.. pastu masa mau keluar, org gile tuh sekali lagi bergado ngan security yang jaga exit keluar tuh.. he (org gile) refuse to use the electronic exit mechine.. bodo juga org gila ni (n org gila mmg la bodo)

so, farah laughed at me when i told her the full version of this drama. damn it.. teda belas kasihan..

Farra : sun, ko ni betul ka inda atau ko main2..


Assim : betul la getek, mun inda teda aku buat drama yang bukan2 nie.. so now kita cari klinik or hospital..


Farra : ok kita pegi gleneagles?


Assim : budu la ko, ko ingat aku byk duit.. ni pun ada rm 200 jak dlm wallet.. mun inda cukup mcm mana? ko byr kan?


FArra : yes!


But i refused to go to gleneagles or "BIE"s hospital (to azim n hafiz knew la sapa BIe ni kan). then jalan punya jalan aku ingat satu pusat pakar di kg baru. i asked fara pegi situ la... damn it. i cant walk again..

tp Kg Baru Medical Centre ni mmt untuk org melayu, doktor melayu, nurse melayu (siap bertudung). aku bukan mau burukkan melayu kan.. tp service so slow.. ntah la.. nda mau cakap byk. n the doktor so pretty la n asked me to come tomorow morning for xray.. WTF!!!!

then farra volunteer to send me yuhu... thanx kepet!
ok then.. bye..

Cheers,

p/s Good News = i got triple MC (saturday, sunday, monday) yhuuuuuuuuuuuuuu

4 comments:

Farazila said...

asimm....kaki dah okie ker?
mau lilo urut x?
hhehehe...
klu nk kaki tu bertambah saket n nk xtra MC...
lilo boleh urutkan....
haahhahah

aZiM said...

ayo...byk sgt duit....kan...
anyway...selamat berehat la yerk...

KC said...

lilo.. klu nak dptkan mc pon x guna..
just duduk kat umah..
huhu bosan..

azim : TQ

erwin said...

Abis tu....dah duduk umah n dpt mc, nape tak gy tgk wayang???