Sunday, January 13, 2008

bosan??? help me....

erms..

im in da office.. sangat memboringkan.. hari ni practical student hanya aku jew yang keje..
aku ngan pakai formal attire, slack n kemeja begitu gigih untuk meneruskan practical training aku ni ngan jayanya..

staff lain aku tgk simple jak ngan t-shirt n jeans.. tp inda apa la kan.. biasa la junior...
huhu

aku xpasti apa penyakit yang menimpa aku hari ni... penyakit malas yang teramat sgt.. malas, bosan, malas,bosan.. huhu

hari ni, dr pagi smpi ke ptg aku xde assgnmnt.. when i asked kak Wan Shahara whether she can give me any task or even press release tp fax mesin xda catridge.. so xdapat la mau print press release...

my intention bukan mau berlagak rajin n mampu buat macam2 kerja tp this is the way aku punya sifat dedikasi terhadap kerja.. betul x?? aku x mau la nnt dlm testimonial supervisor komen yang aku ni pekerja yang klu diketuk baru nak gerak buat keje..

harapan aku agar latihan practical aku d utusan mampu menyemai dan menambahkan minat ku yang mendalam pada industri ini..

ok then, TC
till now...

cheers,

P/S asgmnt kul 9 malam berkenaan pelepasan 500 mat rempit bagi membantu usaha mencari adik sharlinie oleh Datuk Azalina Othman di tempat letak kereta A, Stadium Nasional Bukit Jalil.

2 comments:

qilla said...

bagus ar skali skala rilex..xde la tension sgt beb...

Adam Arjuna said...

hi bro...

really surprise coz i dont know u have blog. and more surprising me is my blog are linked to ur blog as well..thank u dude.