Friday, January 4, 2008

Shah Alam now!

aku baru sahaja smpi di rumah di shah alam.. it's a long journey tadi kan.. smpi jak, azim + fendy fetch me up d KLIA then terus p makan ngan hafiz at sect 10. aku pon on that time order la nasi putih ngan telur bungkus. tp inda sedap bah masakan nya.. damn it..

lepak punya lepak, jumpa la my junior Iskandar in the gang lepak makan situ jugak. smbil tuh sempat juga bergosip about wat's happening now in college. Dean dh tukar, tp ketua program still same. hahahah tuh la yang aku dgr td..

after lepak2 borak2, we all move plak p dataran shah alam. mau jumpa syazwan, gaban n adam arjuna. huhu lama sial inda jumpa..

when i come to my house, (thanks to fendy cos pick all my stuff naik smpi bilik) rumah ni macam tongkang pecah. sepah sana sini.. luckily, i cover all my things like bed, almari, meja ngan kain. klu inda for sure habuk bermaharaja lela.. when the time im updating this blog, aku baru jak kemas bilik, lap sana sini, sapu skit n pack all my shirt n pants.

huhu, aku rasa nda lama lagi la aku duduk sini.. now im trying to find a masterbedroom area KL. which is convenient for me to get STAR la..

tonite im not feel sleepy as b4. that's y i got time to blog, kemas brg2, nda rasa pon penat. i also think that last nite aku tdo di dlm bilim yang aku rasa selesa n luas compare ngan skrg. damn it.

fyi, just now my flight delayed. mau tahu kenapa? cos the techician baru perasan yang tayar craft tuh suda haus n something wrong with the engine. huhu

korang bayangkan saja, all the passangers masuk suda n the cabin crew close the door apparently the pilot for that flight Capten Jimmy Ting buat annoucement yang suruh kosongkan aircarft. can u imagine if the technician not realise it, apa jadi sma kami if the aircraft tiba2 buat hal masa dalam perjalanan kan..


besides, during that flight jua, sangat bergoyang sakan.. kilat sambung menyambung, hujan pun turun ngan lebatnya.. gila eh.. takut nya aku..

but today, i learnt something new. now i can eat sushi. b4 this aku klu makan at japanese restuarant mesti makan yang goreng punya. so inda banyak choice kan.. tp cabin crew serve dessert sushi, isi ayam, salad and slice ham. at last dapat jugak aku telan tu sushi bah.. next time i will masuk aja japanese rest and order sushi. hahhaha

ok then i got to go.. tommorow azim and i planning to go to Utusan Office by 6.30 am.. can u imagine how long i wanna sleep? now is 2.39am..

chiow... take care all..

No comments: