Thursday, January 3, 2008

packing, packing and packing... huh??

hye there,..

im feel so sad.. *sob*sob.. i just packed all my belongings. tomorrow im going to fly away to kl.. hati rasa berbelah bagi.. i just had supper ngan ileh + praong, (unfortunately ezy cannot follow us). sedey~~ mana lagi mau tinggal kan Labuan, family, sweet frenz and macam2 la bah lagi.. tp excited, takot, nda sabar mau practical n jumpa my other sweet frenz there.. yuppie!

kali ni, aku membuat satu perubahan yang baru dalam rutin semasa packing ma stuff. at first i listed out all the items, ticked then baru masukkan dalam bag. huhu hopefully kali ni teda barang aku yang tertinggal d rumah kan.. nnt menguntungkan pos laju saja when my mom send it to me. :P

masa dinner td, kami ada guest yang datang which is dinner with us. we r gald to c them cos at last sempat jugak jumpa his parent kan.. zhafri and his parent came to my house and we had a wonderful dinner which is been planned 2 days ago. hahha my mom cuak jugak kan mau masak apa.. risau nda sedap ka..

i think maybe, this post a bit weird n mengarut2 jak cerita aku kan.. i wanted to blog but...... :P

hope uols dont mind..

let's me end it here, takut nnt ntah apa2 yang aku tulis.. hope to see you soon..

take care

p/s azim dont forget to fetch me yay!

No comments: