Saturday, January 26, 2008

Pagi Sabtu

hye dear...

awal pagi aku cuba memblogging kan diri di samping mengofiskan diri di ofis kerana aku x assgmnt hari ni...

just waiting for follow up story la.. so if like my name selected so aku pegi la.. klu x aku jumpa lepaking d ofis then tunggu OC bagi Press Release ....

FYI, semlm aku kene gastrik... mmg sakit mencucuk2 tahap gaban.. damn it.. after my breakfast around 10 20 am (aku makan mee sup yng sgt pedas).. pastu aku langsung x makan smpi la dua news aku siap baru ajak Avila makan...

masa tu keadaan perut ku sudah merajuk untuk menerima makanan.. tp aku still juga makan cos aku rasa lapar banget seyh... lepas jak makan apa lagi, perut ku terus membalas dendam.. sakit hingga ke mlm..

when i reach S.A, aku terus p klinik Ng n Lee at section 19... doktor cakap i kene gastrik... pasal lambat makan...........

so.. hari ni i mulakan hari ngan breakfast JCO donuts... thanks to AZIM yay!~~

p/s JCO Donuts so yummyyyyyyyyyy

No comments: